Comport, kullanıcı hata payını minimuma indirerek kullanıcı dostu, kolay kullanımı sayesinde hızlı bir şekilde tüm alış ve satış faturalarınızı sisteminize girmenize olanak tanır.
Yapacağınız tüm işlemleri çıkış yapmadan tek bir ekrandan yapabilmenize olanak tanır. Yani, fatura içerisine almanız gereken tüm bilgilere fatura içerisinden ulaşabilmenizi ve bu bilgileri faturaya bağlayabilmenizi sağlar. Zor görünen işlemleri, ekstra çaba ve zaman harcamadan yapabilmek kendinizi özel hissetmenizi sağlayacaktır.
Fatura ve irsaliye işlemleri işletmenizin en önemli ve en çok dikkat edilmesi gereken işlemleri arasında yer alır. Faturalar satılan ya da alınan mal veya hizmetlerin karşılığında tarafların borç ya da alacak tutarını belgeleyen ticari ve resmi nitelikteki evraklardır.
Muhasebede yapılan tüm işlemlerin kesin doğruluğunu ispat eden belgelere ihtiyaç duyulmaktadır. Aksi takdirde, kayıtların ve defterlerin yapılmış olan hangi işlemleri gösterdiğini anlamak ve kontrol etmek imkânsız olacaktır. Bu nedenle muhasebe mevzuatları gereği faturalarınızın hatasız bir şekilde sisteme girilmesi gerekir.
Comport, kullanıcı hata payını minimuma indirerek kullanıcı dostu, kolay kullanımı sayesinde hızlı bir şekilde tüm alış ve satış faturalarınızı sisteminize girmenize olanak tanır.
Tüm bunları ve çok daha fazlasını Comport ile satış yönetiminizi herhangi bir karışıklık olmadan zamanı verimli kullanarak yapabilirsiniz.
Yapacağınız tüm işlemleri çıkış yapmadan tek bir ekrandan yapabilmenize olanak tanır. Yani, fatura içerisine almanız gereken tüm bilgilere fatura içerisinden ulaşabilmenizi ve bu
bilgileri faturaya bağlayabilmenizi sağlar. Zor görünen işlemleri, ekstra çaba ve zaman harcamadan yapabilmek kendinizi özel hissetmenizi sağlayacaktır.
Faturaya özel kur uygulayabilir, 4 adet satır indirimi yapabilir, fatura içinde ön ödeme alabilir, faturanızda her satıra ait maliyetinizi ya da karınızı görebilirsiniz. Müstahsil faturası kesebilir veya masraf, hizmet ve indirim kartları oluşturabilirsiniz.
Sevkiyat yönetimi ile sipariş fişinde üretilen barkod yardımı ile bu barkodlar kullanılarak sevkiyatın aşamaları ve sevk süreçlerini takip edebilirsiniz. Çok basitçe anlatılan bu özellik aslında detaylı bir sevkiyat takip sistemidir.
İrsaliye bağlantısı özelliği sayesinde tek tıklama ile bir veya birden fazla irsaliyeyi faturaya bağlayabilirsiniz.
Aynı şekilde dilerseniz siparişinizi irsaliye ile sevk edebilir ya da birden çok siparişi tek irsaliye ile gönderebilirsiniz.
Periyodik fatura özelliği, başta yayıncılık sektörü olmak üzere birçok sektörde kullanılan bir özelliktir. Periyodik fatura planı yaparak günlük-haftalık veya aylık otomatik fatura oluşturabilir ve faturanızı fatura yazdırma yöneticisi ile tek tıkla yazdırabilirsiniz.
Sipariş – Fatura bağlantısı özelliği, Teklif ile başlayan sürecinizi sipariş ve siparişinizin faturalandırılması ile sonlanır. Bunun için gelişmiş sağ tuş menüsü büyük rol oynar. Sipariş ekranında seçili siparişe sağ tıklamanız ve faturalandır demeniz yeterli olacaktır.
Aynı şekilde dilerseniz siparişinizi irsaliyelendirebilir (birden fazla sipariş seçilebilir) sonrasında ise irsaliyelendirdiğiniz siparişlerinizi tek bir faturada toplayabilirsiniz.
Siparişe özel kur sabitleyebilir, satın alma ve satış süreçlerinde aynı kur ile hiyerarşik devam edilebilirsiniz.
Alınan – Verilen siparişlerinizi faturalayabilir, siparişlerinizi peyderpey karşılayabileceğiniz gibi karşılanmayan miktarları beklemede tutabilir ve teslimat sonuna kadar takip edebilirsiniz.
Barkod genelde stok kartına tanımlandıktan sonra satış ekranında kullanılıp çoğunlukla diğer programlarca unutulur. Comport neredeyse stok kartının kullanılabileceği her yerde barkod kullanımını sağlamaktan imtina etmemiştir!
Entegre edilebilen sanayi cihazları ile çalışabilirsiniz. Kantarlar, teraziler, endüstriyel tartılar, lazerli metre sayım cihazlarından veri okunabilir ve sizin üretiminize özel uyarlanabilir ekranlar ile size özel giriş ekranları tasarlanabilir.
Barkod sistemlerinin kullanımı ile stok giriş ve çıkışlarınızı ve sayım işlemlerinizi zamanı verimli kullanarak hızlıca ve hatasız bir şekilde yaparak otomatize edebilirsiniz.
Orta ve büyük ölçekli firmalar birden fazla depo ile çalışmakta ve sevkiyatlarını teslim lokasyonuna en yakın olan depodan yapmak isteyebilirler. Çoklu depo özelliği ile kontrol altında tuttuğunuz stoklarınızın optimum seviyesini ayarlayabilir, kolayca depolar arası transfer ve düzenleme yapabilir, ürün çıkışlarını teslimat yapılacak olan adrese en yakın olan depodan gerçekleştirebilirsiniz.
Böylece her zaman stoklarınızda yeterli oranda ürün bulundurabilir, termin sürelerinin doğru bir şekilde verilmesini sağlayabilir ve sevkiyat masraflarından kara bile geçebilirsiniz. Stok durumunuz belirlemiş olduğunuz risk limitine yaklaştığında üretiminizi arttırarak veya satın alma ile dengeyi sağlayabilirsiniz.
Çok büyük depolara sahip olsanız bile Lokasyon özelliği sayesinde her bir ürününüzü olabilecek en kısa zamanda zorlanmadan bulabilirsiniz. Lokasyon özelliği özellikle otomotiv ve yedek parça sektörü gibi büyük çaplı ürün gamına sahip işletmeler için çok kullanışlı ve pozitif değer katacak bir özelliktir.