Alınan sipariş girişi

    Comport ERP ön muhasebe programımızda siparişler bölümüne geliyoruz ekranımızın üst kısmında bulunan kısayol ikonundan veya faremizin sağ tuşunu tıklayarak alınan sipariş alanına giriş yapabiliriz.

    Alınan veya Verilen siparişlerinizi sipariş modülünden kolaylıkla takip edebilir ve sevk edilen malzeme ile kalan malzeme raporlarınızı alabilirisin.

    • Alınan sipariş : Müşterinin mal talep etmesi durumunda alınan sipariş işlenir.
    • Verilen sipariş : Malzeme ihtiyacınız olduğunda Satıcıya verilen siparişlerdir.

    Sipariş modülünden sağ tuş -> ekle ile eklenen siparişler fatura da olduğu gibi cari seçildikten sonra stok satırları işlenerek kaydedilir. 

    Alınan sipariş girişi

    Bir müşterinin mal veya hizmet siparişini bir şirketin sistemlerine kaydetme sürecini ifade eder. Bu, bir envanter yönetim sisteminin güncellenmesini, bir satış siparişi veri tabanının güncellenmesini veya müşteri için bir fatura oluşturulmasını içerebilir. Comport ön muhasebe programınızın içerisinde alınan bir siparişin kaydedilmesinin amacı, şirketin müşterinin talebini düzgün bir şekilde yönetebilmesini ve yerine getirebilmesini, ilerlemesini takip edebilmesini ve nihai olarak müşteriye satın alınan mal veya hizmetler için bir makbuz veya fatura sunabilmesini sağlamaktır.

    Alınan sipariş girişi

    Siparişin sevk edilmesi için verilen sipariş te Alış Faturası; alınan siparişte ise Satış Faturası eklendikten sonra ilgili cari hesap seçilip fatura satırlarında sağ tuş ->  Seçileni Aktar ile siparişler faturaya aktarılır.

    Siparişin sevk edilmesi için verilen sipariş te Alış Faturası; alınan siparişte ise Satış Faturası eklendikten sonra ilgili cari hesap seçilip fatura satırlarında sağ tuş ->  Seçileni Aktar ile siparişler faturaya aktarılır.